förflyttning.


imorse befann jag mig varken på ett tåg eller en buss på väg mot Ödeshög utan istället var det dags att hoppa på cykeln mot skolan. kändes lite halvträligt att befinna sig på skolan igen efter att ha spenderat senaste tiden på den plats jag verkligen vill vara på, men det gick ju vägen även detta.

det var dags för seminarie och denna gång stod en hygienrapport i centrum. den gjordes nån gång i april, men då min medskribent befann sig på sjukhus när ordinarie seminarie var schemalagt fick vi hoppa in i en annan basgrupp och köra det lite senare än de andra. tråkigt att skjuta upp saker men ibland får det helt enkelt bli så.

nog om det! det gick ialla fall bra och nu har en liten sten lättat från mina axlar, även om det blir en del komplettering. inga stora grejer så det borde fixas under helgen.

på tal om helgen far jag till min syster när jag slutat imorgon. tar tåget direkt mot norrköping så jag slipper åka hem, släpa med mig väska och allt ner till stan igen. det blir en stor väska att konka med till ödeshög, men det ska säkert gå fint.


sommaren -10. älskade syster ♥

ska ialla fall bli himla roligt att hälsa på elin! var längesedan jag var där bara jag. faktum är att jag inte har varit på besök själv hos henne sedan hon flyttade dit. stannar till måndag så det blir riktigt skönt. tog min sista lediga dag då så jag har absolut ingen tid att passa. skööönt.

så nu ligger väskan uppslagen, full med litteratur, kompendier, dator (snart, använder den ju just i denna stund ;), kamera, kläder, dagbok och annat nödvändigt. najs!

ni behöver dock inte oroa er; bloggandet upphör inte i och med att jag geografiskt sett förflyttar mig. det kommer att dyka upp uppdateringar om vad vi hittar på. och det vet man ju aldrig hur det kan gå, jag och elin har våra knasiga stunder. eller vad säger du elin bajs? ♥

hade besök av en fixarnisse idag förresten. han kom hit och fixade mitt fippliga kakel i badrummet som dummat sig. han fick även ordning på kaklet i köket på ett kick. toppen!
himla stilig rackare för övrigt. och återigen ställer jag mig frågan;
HUR kommer det sig att alla dessa killar ser så bra ut?
jag är mycket tacksam för svar!

vilket luddrigt inlägg detta blev.
nepp, nu ska jag ta och plocka in disk och mikrovågsugn, ta på mig myskläder och sedan cykla mot emelie. det vankas kväll framför galna anna skipper. härligt!
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0