bästa fredagen på lääänge.


sådärja. efter att ha skrivit tenta i 5 timmar har jag en lagom mör och fin hjärna. nu är jag nyligen hemkommen från matbutiken där det inhandlades diverse smarrigheter inför min härliga fredagskväll.

det vankas idol samt en tallrik mat i form av en favorit i repris. en repris för att den för första gången dukades upp så sent som i förrgår. men vad gör det att det blir en upprepning? jag har varit otroligt duktig och har gjort mig förtjänt av det jag tycker allra bäst om just nu. en utsökt belöning :)

nu ska jag svida om till mysisar (läs mjuka byxor i en alltför stor storlek), ringa mormor och sedan bara njuta resten av denna fredag.

detta är utan tvekan min bästa fredag jag har haft på länge.

pssst. vad som hamnar på denna fredagens middagstallrik får ni självklart se senare, om ni inte redan har luskat ut det vill säga ;) (vilket inte är sådär jäätesvårt kanske)




Kommentarer
Postat av: Helena

Vad härlig att ha klarat av tentan!:) Jag minns hur mör i hjärnan man kan känna sig efter det.

Ha nu en fortsatt fin fredag! Kram

2011-11-25 @ 15:27:28
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Mårtenssons kök

Härligt med fredagar när man bara kan få "vara" och njuta av lugn och ro. Speciellt efter en så lång tenta...



Hoppas du får en härlig adventshelg,

Mårtenssons

2011-11-25 @ 16:45:27
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: Mamma

Självklart är du värd en bra fredag. Vi ses imorgon.

2011-11-25 @ 17:47:22
Postat av: malin magdalena

Mamma: Älskade finaste mamma, jag hoppas ni njuter fullt ut av er fina fredag där nere i de varmare delarna av vår jord. Här hemma i Sverige väntar ett fin fint novemberväder (blommorna här utanför står ännu stolt och blommande!) med en stundande första advent - välkomna hem! Puss

2011-11-25 @ 20:25:22
URL: http://malinsetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0