kika i min lunchlåda.


sista november idag - imorgon är det första december, juletidens månad och dessutom dagen då årets julkalender har premiär. jag tror inte att jag någonsin växer ifrån den ljuvliga känslan av när julkalendern börjar. underbart!

dagspass på VFU:n väntar denna onsdag, 06.45-15.30. det innebär även en trevlig lunchlåda. jag lägger dock alltid upp maten jag har i mina middags- och lunchlådor på tallrik när vi väl ska äta. det höjer trivselnivån enormt.


krydd- och sojastekt quorn, buljongkokt vitkål, tomat, gurka, sås med smak av vitlök, dill & senap samt ett blomkåls- och broccolimos med persilja och gräslök.

ganska likt gårdagens middag, men det var ju så gott - så varför inte? :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duktig du är på att alltid fixa med matlådor och annat att äta!

2011-11-30 @ 20:34:13
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0