på tallriken ikväll.


ikväll var jag sugen på lax, så då sververade jag mig själv denna tallrik


ugnsbakad citronpeppar-lax, vitlöksfrästa champinjoner, blåmkålsmos med gräslök&persilja, färsk skivad tomat samt en kall sås med smak av citron, peppar & dill.

det kan hända att det inte ser alltför roligt ut, men jag tyckte detta var en fullpoängare. vardagslyx enligt mig :)
otroligt enkelt. dessutom klart på 13 minuter och smakar ljuuvligt. fin tisdagskväll på er :)


vitlöksstekt svamp är ju bara så gott. och lax sen... mmmm och blomkål. ja allt var för bövelen utomordentligt gott :D



Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, det där ser riktigt smarrigt ut ;)

Lax som är så gott och vitlök i kombo med championer ... Mmm, kan inte annat än att bli en lyckad middag :)

Ha en fin kväll du med!

2011-10-25 @ 21:19:42
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0