vilken härlig söndag.


hej på er, det här är jag idag :)



världens gosigaste tröja +varma sockar jag fick låna av elin på vägen hem igår <3
en mer passande klädsel finns icke en höstdag som denna. igår blev jag bjuden på jordens mustigaste viltgryta med smak av choklad och kaffe. jag tog om 3 gånger.

ikväll har jag ätit plommonspäckad fläskkarré. inte kattskit det heller kan jag lova. nu står en äppelpaj i ugnen. jag är mycket mycket sugen på den just nu. goooooott! vill ni också göra er en höstig äppelpaj? följ bara detta recept! :) nu ska vi kika på "Water for elefants" - höga förväntningar!




ni får ha en fortsatt fin kväll era goingar!








Kommentarer
Postat av: sara

glad prick :)

2011-10-16 @ 20:46:17
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: pilla

Vilken fin blogg du har! Surfade in från Frukostera :) God frulle också

2011-10-16 @ 21:47:20
URL: http://pernillabredolt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0