njuter av en stundande härlig och oledig helg.


om en stund kommer min bästa louise hit för en härlig fredagskväll. matlagning och idol vankas - härligt! det är verkligen något visst med fredagskvällar.

jaja. jag vet att jag inte är ledig de två kommande dagarna och faktiskt ska upp 05.45 imorgon bitti. och jo jag är väl medveten om att jag inte har en ledig helg framför mig just nu. men vaddå? vem har sagt att det är förbjudet att ha fredagslyx och helgkänslor bara för det? dessutom är jag ju inte hemifrån heela helgen :) nej, lyx har jag ändå!

hur ser eran kväll ut? står fredagsmys på schemat? :)

vad som hamnar på middagstallriken ikväll kommer ni säkerligen att få se imorgon - så håll utkik vettja!


vilken härlig sommarkväll detta var. oförglömligt. men, sommar i all ära....


...det är ändå något visst med hösten, eller vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: hehe okej, men tycker din header är superfin! :D Kan tänka mig att brödet är smarrigt! Tack så mycket, hoppas du vill kika in hos mig igen också! =)

2011-10-01 @ 14:29:49
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0