en liten onsdagsändring.


onsdag idag vilket enligt tradition innebär en eftermiddag med bodypump följt av en middag à la grillad kyckling.
denna onsdag innehöll som vanligt älskade bodypump, men någon grillad kyckling fick minsann inte besöka min mage. däremot serverades det tjocka revbensspjäll.

fasligt gott, speciellt efter träning då suget efter protein och riktigt kött är extra stort. till dessa rejäla goingar serverade vi det som fanns i kylskåpet, härligt med plock i formav diverse rester :)
som tillbehör till mina revben valde jag; sallad med bland annat rödpaprika & päron, lättkokt färsk broccoli samt ugnsbakad morot, champinjon, rödpaprika.
perfekt onsdagsmat.

hur ni tillagar dessa smarriga revben på allra bästa sätt finner ni HÄR.
de är perfekta att göra i förväg och sedan bara värma/grilla ett par minuter så de blir varma och får en fin lite krispig yta. smask säger jag bara!


gudagott med möra revben, ugnsbakade godsaker, broccoli samt en sval sallad. billigt och snabbt - topp!


jag gjorde även en liten tosca sällskap. ska det vara så ska det vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0