en rund favorit.


kvällspass väntar denna dag som sagt och jag njöt så mycket jag kunde av att inte behöva knata upp vid 05.00 imorse. sov ända till 07.00 (woho!) och har hittills hunnit med följande

lite spånande efter vetenskapliga artiklar
spindelharpan
god frukost
corren-läsning
sudoku-lösning
lunchlåde-fix
cykeltur till matbutiken
provsmak av melon & papaya
toscabit-inköp
cykeltur hem
korsords-lösning

nu tänkte jag ta och kika om det inte finns något trevligt kolla in på tvplay.se. 
om dryga timmen cyklar jag ner mot bussen för att därefter under 1 timme färdas genom åkrar, byar och landsvägar. lunch på bussen (vilken kommer se ut ungefär på detta vis) och sedan middag på avdelningen till kvällen. jag ska allt se till att det blir en bra eftermiddag/kväll ändå :)

avslutar detta inlägg med att lyfta fram en kär gammal favorit. sharon. hur gudomlig är inte denna runda lilla knubbis till frukt? jag bara älskar den och kan äta i princip hur många som helst (eller ialla fall till magen säger ifrån i form av lite magknip ;)!


älskade knubbisar!


p.s. nyfiken på vad jag kommer äta till middag och därmed vad som gömmer sig i min middagslåda denna kväll? kika in lite senare :)


Kommentarer
Postat av: isa

hejhopp!

ville bara säga att du har en himla fin blogg, fina bilder o sen är du så söt också :)

2012-04-12 @ 15:01:59
URL: http://cookiedough.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0