en sista lunchlåda.


vi kikar återigen ner i lunchlådan, och denna dag kommer jag att njuta av följande till lunch



stekt kycklingfärs, kryddat med pepparmix samt en liten nypa ingefära
halverade pärltomater
fräst champinjon, zucchini, blomkål & rödpaprika
sallad på isberg, gurka, tomat & päron
kall sås på yoghurt, dill & gräslök

sista dagen på avdelningen och jag kan knappt tro att samtliga dagar är avklarade. tänk att jag kan bocka för även denna period - otroligt!

självklart kommer det kännas lite tomt då det har varit en mycket lärorik och rolig period. men jag ska inte sticka under stol med att jag även känner en stor lättnad. att dagligen pendla 9 mil är slitsamt och det ska bli skönt att få tillbringa de kommande dagarna hemma i min egen hemstad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0