föda!


dagen har bjudit på

mathandling
diverse smink-inhandling
knäckislunch
cykeltur ner mot actic
bodypump
dusch
bastu
trevliga och uppiggande samtal med blivande kollegor :)
cykeltur hem från träningen

nu står en alldeles ljuvlig och lockande liten middagstallrik framför mig och sprider en alldeles himmelsk doft i mitt kök. så himla gott med mat efter bodypumpen (eller föda som jag brukar säga när magen vill fyllas på efter ett träningspass ;). att det blev lax var liksom självklart då jag att den kvoten inte riktigt var fylld för denna vecka. men nu så :)



färsk lax med krispigt skinn, halstrad med citronpeppar
små varma kvisttomater
stekt broccoli, päron purjo & zucchini
sallad på isberg, gurka, rödpaprika & päron
kall sås
(naturell yoghurt, gräslök & dill)


ikväll vankas det film. såg i tidningen att "Shutter Island" går klockan 21.00. jag har aldrig sett den men den verkar bra? ska ialla fall krypa ner i soffan med fleecefilten, tända ljus och en liten toscabit. för det är jag värd :)


i stekpannan.


små tomater på kvist är så himla gott, och särskilt om de serveras varma.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Lax är så gott. Fick världens craving nu...

2012-04-24 @ 17:16:39
URL: http://engnuttasocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0