för en ledsen mage.


magsjuka är inget roligt. att det sedan är en mildare variant gör dock ingen större skillnad. för mig som är tokig i att både laga och äta god mat känns det helt galet att känna illamående över allt och inget.

framåt eftermiddagen kände jag dock att det nog skulle fungera fint att ta fram min mixer och låta den jobba lite. och det fungerade faktiskt och nu har ledsen mage fått i sig lite "lunch".




mellanmjölk
naturell yoghurt
färsk mango
svenska jordgubbar
egenplockade blåbär


jag hade i det jag tycker om och resultatet blev bra. riktigt bra faktiskt. nu ska jag kika på senaste avsnittet av "Coacherna" som jag missade igår.
vi hörs lite senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0