fråga - svar.


jag fick en fråga angående hur jag bor. personen ifråga har varken länkat hemsida eller mejladress så jag svarar i ett inlägg helt enkelt :)

jag bor sedan mars 2011 i min lilla etta med min finaste lilla kissen. jag lagar min egen mat, både frukost, lunch och middag och äter den här hemma.
min familj bor dock endast en 3 minuters cykeltur härifrån, så om helgerna cyklar jag för det mesta dit för att laga mat, umgås och äta en god middag med mina fina. det på grund av att jag dels tycker det är så fasligt roligt att laga mat, dels att det så mysigt med sällskap av familjen vid helgens middagar och kvällsmys.

jag är ingen festartjej som är ute på krogen om helgerna, utan sätter istället stort värde på en kväll med nära och kära, kanske framför en bra film, ett roligt TV-program eller ett sällskapsspel. igår spelades det exempelvis ett parti "Bondespelet" (som jag visserligen förlorade i, men vad gör det? :) fram till 23 på kvällen.
det är sådana små saker som gör mig till den glada och lyckliga person jag är, och det är jag så tacksam över ♥

summan av kardemumman; jag bor i en egen lägenhet och lagar min egen mat som jag äter här hemma, men fredag - söndag äter och lagar jag ofta middag hemma hos familjen :)

om det finns några andra frågor eller funderingar så är det bara att fråga på. det är alltid trevligt :)


jag, sommaren -11.


Kommentarer
Postat av: Jolina

Hej! Kul att du svarade och jag hoppas att du inte tog frågan fel! Jag är 27 år, har bott hemifrån sen snart 9 år tillbaka. Sen jag flyttade tillbaka till min födelseort efter 6år på universitet så har jag också blivit en "hemmatjej". Jag äter hos nån utav mina föräldrar minst en gång i veckan och jag tillbringar mycket tid tillsammans med min familj! Hoppas att du inte kände att du var tvungen att försvara/förklara dig! Kram

2012-04-15 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0