minigolf, namnsdagsfika, bodystep & gomiddag.

 
min dag har varit så bra. efter frukost cyklade jag bort till minigolfen med elinsyster och mamma. där var jag poängskrivare medan de slogs om vinnarplatsen. efteråt cyklade vi vidare till berget där jag blev bjuden på namnsdagsfika (magdalena igår, men bättre sent än aldrig :). 
 
bra att någon håller koll på poängen.
 
bebis var med på matchen :)
 
elin, som var hungrig och valde en kycklingsallad :)
 
mamma, som också hon lunchade och åt en salami & briesmörgås.
 
jag hade ätit en sen frukost och valde en lite mer, fikigare stund ;)
 
blåbärspaj, seerverad med vispad grädde och rödavinbär.
 
och färsk vattenmelon.
 
mysigt :)
 
sena eftermiddagen/tidiga kvällen spenderade jag på actic där bodystep stod på agendan. mygod vad svetten rann! cyklade hem i motvind och försökte tänka glada och fina tankar om just den fina blåsten ;)
 
god middag hos familjen denna måndagskväll!
 
 
persilladekyckling (recept kommer)
potatissallad med kronärtskocka, ruccola & soltorkad tomat (recept kommer)
varm tomathalva
kokt morot
champinjoner smörstekt med färsk vitlök
sallad
italiensk salladsdressing
 

samtidigt som en rykande nygräddad jordgubbs- och rabarberpaj togs ur ugnen började Lotta på Liseberg. icke min favorit när det kommer till programledare, minst sagt, men en fin uppvärmning inför den Wallanderfilm som börjar lite senare ikväll. härlig måndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0