röda bär och rosa fisk.

 
min lördag började så bra med en löprunda på stigarna i fårhagen och skogen. efter 7 km flippade dock RunKeeper ur och levde sitt egna liv, vilket gjorde resultatet minst sagt svårläsligt ;) 
 
med tanke på rundan borde det ha blivit lite mer än 10 km och tiden blev drygt 60 minuter. att sedan komma hem, lösa melodikrysset och njuta en god frukost kan vara ett av de bättre sätten att starta en måndag på. särskilt då regnet drog in allteftersom och min morgontur innehöll både sol och 20 grader. som gjort för mig :)
 
en glad och nysprungen rackare :)
 
på vägen hem möttes jag av detta träd. nu kommer dom! :)
 
fint rött gottis efter en skön löprunda :)
 
i och med regnet spenderade jag eftermiddagen med en hel del tvättande. jag tycker verkligen inte det är speciellt kul att tvätta, men när tvättmaskinen befinner sig i hemmet, ja då blir det en helt annan sak. då är det plötsligt mysigt och trevligt. konstigt, men en tvättstuga ger inte alls samma känsla utan upplevs bara jobbigt och krävande. 
 
nåja, min dag har i varje fall varit bra osm ni kanske har förstått och efter lite kik på min senaste box av "Skilda Världar" (jag är på början av säsong 5, trots att säsong 7 snart släpps. ligger visst lite efter men hellre det ;) åt jag en god middagstallrik bestående av min rosa älsklingsfirre
 
 
 
tack fina lördag för en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0