en blöt springare & ett paket.

 
kom in från en springrunda för drygt en timme sedan. det har ju varit regnoväder under natten och det hade självklart gjort snåren riktigt dyngvåta av regnvatten. så, jag såg därmed ut som nedan när jag steg innanför dörren igen. 
 
 
kan säga att samtliga plagg, och då menar jag verkligen alla, var genomsura av vatten (och säkerligen en skvätt svett också ;). puh! 
 
jag nämnde ju för ett par dagar sedan att ett paket landat hemma hos mig. 
 
 
 
 
vi öppnar och ser efter vad som gömmer sig inuti :)
 
 
 
 
 
nejmen...
 
 
 
 
bättre sent än aldrig? :) känns himla fint ialla fall! har dock inte fått in hur samtliga grejor fungerar ännu, men det kommer väl efterhand :) 
 
nu - Melodikryss, frukost, fix och sedan.... bröllopsfest! :) men först; tidningspapper i joggingskorna... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0