GeKås.

 
i söndags praktiskt taget studsade jag upp 04.45 och 15 minuter senare hade jag, elin, mamma & eriksvåger packat in oss i bil för att sakta men säkert fara 28 mil nedåt i landet; mot Ullared!
 
07.15; frukost i bilen medan regnet smattrade mot rutan. mysigt!
 
07.40; en glad chaufför!
 
och en lika glad mamma vid samma tidpunkt :)
 
elinsyster trivdes där fram :)
 
och jag hade det fint i baksätet.
 
såhär kan det se ut när det skålas för mycket ;)
 
 
12.40; lunch på GeKås egna restaurang. jag åt kycklingspett med varma grönsakerBBQ-sås och sallad samt en liten skagenröra till förrätt. allt gick på 74 kronor. god mat och riktigt bra pris :)
 
(bilden är tagen med en 5 år gammal mobil så ni får ha lite överseende ;). ser kanske inte så himla smarrigt ut men det var riktigt gott!
 
16.30; skrapade Ullaredslotten på hemvägen. vann dock inget, attans.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

Åh, det är så härligt att åka långa bilturer när det regnar, särskilt om man ska till ett roligt ställe (med roliga människor)! ;D

Svar: Ja visst är det?! Och roliga människor, det fanns det både i bilen och på GeKås kan jag lova ;) Haha härligt!
Malin

2012-06-27 @ 16:26:56
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0