hej väder!


hej på er!
här blåser det storm så jag tror hela lasarettet ska blåsa bort - hua! min morgon började med en snabb cykeltur i spöregn klockan 06.00 och därefter den fina bussturen på dryga timmen, med P4 morgon svagt i öronen, corren i handen och mysig frukost i knät. inte fy skam med en sådan måndagsstart ändå :)

väl framme i staden kom ett helt galet snöyrväder som trollade bort hela vättern i ett enda vitt svep. vi stod vid fönstret allihop och såg det dra in. så kom det över denna höga byggnad och vips - blå himmel och sol.
svenskt väderfenomen när den är som störst!

dagen har hittills varit lugn, flera patienter har behandlats både pre- och postoperativt av oss. jag har även passat på att kontrollera min egen temp, som visade på 37,4. jamen det var ju fint. så nu vet ni det ;)

strax är det lunch och jag ser redan fram emot den fina lilla lunchlådan som ligger och väntar på mig i kylen :)
jag hoppas även ni har en fin dag hittills - vi hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0