njuter efter en intensiv dag.




viltgryta med bland annat morot & svamp
sallad med isberg, tomat, gurka, bladspenat & päron


perfekt att slå sig ner med dessa 2 tallrikar efter en lååång arbetsdag tätt följt av ett härligt svettigt träningspass. jag kilade in till matbutiken direkt efter kvällens bodypump för att spana runt litegranna. det slutade med  impulsköp av ett smaskigt päron samt färsk bladspenat. fint! 

fullt upp från tidig morgon till kväll alltså, därav den lite klena uppdateringen :) jag hoppas ni håller er kvar här ändå - jag önskar er en fortsatt fin kväll! här vankas det "Halv 8"  tätt följt av finalen av "SVeriges Mästerkock" - bra kväll!


fräsch sallad med det jag var sugen på just ikväll - gott.


denna gryta var alldlels underbar, ni bara måste testa själva! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Brukar kolla in din blogg varje dag, så skulle va as kul om du kunde uppdatera meeer! Gillar din blogg :) kram

2012-03-29 @ 08:49:16
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0