rättelse :)


jag ville bara titta in lite snabbt och säga hur rara ni är som kikar in här, trots att jag i princip har fullt upp från morgon till kväll just nu och därmed är väldigt såordig här :)
nu har jag dock fått en liten lucka - puh!

och kanske var det just den här intensiva vardagen som gjorde att jag snurrade till det lite igår. lunchen som jag så fint la upp tillhörde ju inte alls gårdagen, utan denna dag. det vill säga idag kommer jag att äta DETTA till lunch.

igår bestod dock lunchen av detta:

- 4 st knäcke med keso, skivad banan & rökt skinka
- en fräsch sallad


och det såg ut ungefär såhär: (fast med keso istället för vanlig hårdost :)



så, då var det uklarat ;)

nu ska jag återgå till jobbet, sippa på mitt ljumma te och även passa på att njuta lite av utsikten. vättern är helt fantatstisk mot en klarblå himmel och ljust solsken - våren är här - underbart!

ikväll återkommer jag med mer uppadtering - även kvällens middag såklart :) kika in då vettja!


Kommentarer
Postat av: ebba & isabella

vill du få fler läsare på din blogg ?

va då gärna med i våran dagens blogg :)

http://wejustsmile.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-12.html#comment

2012-03-13 @ 15:52:01
URL: http://wejustsmile.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh, underbara Vättern. Längtar till sommaren då jag får åka neröver igen och njuta av sommaren i småland :)

Vart gör du din praktik då du har turen att njuta av vättern?

Må så gott!

2012-03-14 @ 10:31:06
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0