snabbt och lyxigt.


efter träningen denna söndagskväll kändes det fint att laga något gott som inte tog alltför mycket tid innan det hamnade på middagsbordet. kyckling är gott, varm banan likaså och något krämigt, varmt och lite starkt är alltid välkommet. valet föll därför på flyugande jakob. en himla trevlig rätt som piggar upp de flesta med en fräsch sallad till.



receptet på hur kvällens flygande jakob tillagades här finner ni HÄR.

inga våfflor har intagits här denna våriga söndag, men det har jag absolut inget emot. särskilt inte när denna lilla filur ligger i kylen och väntar på mig.



oj, nu hör jag hur den ropar på mig. det är nog bäst jag tar fram den redan nu :)


Kommentarer
Postat av: Julia - Matblogg

Svar: Du har så rätt så :)!



Mmm flygande jacob är ju jätte mumsigt!

Ha en fortsatt fin söndagskväll :)!

2012-03-25 @ 21:24:52
URL: http://ibland.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0