tvärtom.


onsdagar betyder grillad kyckling som tradition efter kvällens bodypump. men igår blev det dock andra bullar! vi bröt trenden och köpte med oss mat från Sol och Ris. inget vi ångrade då det var precis så gott som det alltid brukar vara, vare sig vi äter där eller köper med hem.

jag valde min favorit med räkor, shitakesvamp, vitlök och en drös med andra färska och riktigt kripsiga grönsaker. hur den rätten ser ut kan ni kika piå HÄR.

så, ingen kyckling igår alltså. därför blev jag extra glad när jag idag trillade över färska kycklinglår - till et fasligt bra pris dessutom. så denna kväll mumsar jag på möra kycklinglår och lättkokt broccoli. gott? gott!



hur jag tillagar denna otroligt möra kyckling kan ni kolla in HÄR.

och håll gärna en liten tumme för mig imorgon. då väntar tenta i läkemedelsberäkning. hejaheja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0