dags igen!


denna morgon har jag fått inte bara en utan två otroligt härliga nyheter! hela jag är ett enda stort leende och jag måste erkänna att det inte är långt ifrån en glädjetår eller två. underbart! :D

denna tisdag visar datumet den 15 maj, vilket för mig i princip bara innebär en sak; Vårruset!
detta blir mitt sjunde deltagande i Vårruset och tänk att det alltid är lika roligt :) att jag slår min tid från i fjol är dock inte särskilt troligt. men visst kommer jag att göra mitt bästa ;)



efter loppet blir det traditionsenlig picknick på filten i gröngräset. alltid så underbart smarrigt med denna enkla, men ack så goda picknick efter rundan. svettig och med en aning darriga ben sitter jag där med mina fina och bara njuter...

av att våren äntligen är här,
av att ha fått upp puls och glädjeämnen i kroppen,
av att tillhöra denna fina familj,
av att ha blivit påhejad av så fantastisk publik,
av att jag har ett så härligt liv,
av att en lång och ljuvlig sommar ligger alldeles bakom hörnet och bara väntar på att få blossa ut.

fullständigt ljuvligt!


Vårruset -11. en svettig men otroligt lycklig malin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0