fredagskänsla!


fredag hörrni! jag hoppas ni är peppade på en härlig helg allihopa? :)
det är jag och den kunde i princip inte ha startat mycket bättre. soligt och varmt, om än ganska kvavt, väder ute när jag vid 09.00 hoppade upp på cykeln mot HU. där var det slutbedömning på den VFU-period jag hade denna termin och det slutade med att jag blev godkänd - fint!

cyklade hemåt och nu ska jag prassla med fredagsCorren, lyssna på p4 och smaska i mig en god frukost. senare idag vankas bodypump och det ska bli skönt att köra slut på mage & axlar. benen är dock aningens spagettiga efter gårdagens springrunda, men det ska nog gå fint även med dom :)

hörrni, vi hörs lite senare. så kanske ni får en titt på vad som står på middagsbordet denna ljuvliga fredag :)


sommaren 2011.

gudars vad jag längtar efter detta ställe. vår underbara lilla stuga vid den älskade svenska sjön. snart, snart ♥



Kommentarer
Postat av: sandra

Men åh, vad söt du är! Du gjorde mig så himla glad med din kommentar!



Fy vad fuskigt att ha stuga. Min högsta önskan typ ju!

2012-05-11 @ 11:29:31
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0