onsdagens middag.




kyckling mixed peppers (rester från fredagens middag)
ugnsrostad morot & päron
sallad

onsdag och bodypump - fint!
riktigt skönt också att ha middagen klar i kylskåpet då den bestod av fredagens middag. gott! och vilket ljuvligt väder vi har haft denna dag. sol från morgon till kväll, blå himmel, 20+ i luften och när jag tidigare idag var nere en sväng på stan behövdes ingen jacka. jag blir alldeles varm i hjärtat! äntligen kommer den varma tiden :)
jag hoppas även ni har haft en fin dag och att er kväll blir riktigt bra.
kram på er!





Kommentarer
Postat av: Victoria

Ser gott ut! :)



Sv: Jo, jag vet det... Men min viktnedgång beror ju inte på träningen, utan magproblem. Men det går åt rätt håll nu iaf! :)

2012-05-02 @ 23:28:10
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0