rensar huvudet med favorit i repris.


klen uppdatering idag, men det har varit tentaskrivning 8-12 och efter det behövde jag rensa tankarna. det fina vädret lockade till en springrunda i fårhagarna och jag kan säga att den svett som ordagrant rann när jag kom hem var så välkommen. som att rensa ut hela plugghuvudet. underbart.

resten av eftermiddagen tillbringade jag utomhus. med att bara vara, tänka och njuta av försommaren.
jag hoppas även ni har haft en ljuvlig majdag!

middagen blev ytterligare en tallrik med en av favoriterna just nu, nämligen detta:



varmrökt regnbågslax
smörstekt paprika, broccoli, trattkantarell & zucchini
, kryddat med salt & peppar
sallad (isberg, zucchini, paprika & päron)
kall sås (
naturell yoghurt, persilja & gräslök)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0