vildsvinskväll.


på lördagskvällen stod riktigt fina saker på middagsbordet. håll till godo :)
och hörrni, att ha jägare i familjen är en riktig lyx. tack erik (och erik-familjen)!


ytterfilé av vildsvin uppe på grillen, 70 grader innertemp.


klart och redo att skivas upp :)


mamma rörde ihop en riktigt god och vitlöksdoftande tzatziki - fräscht och såå gott!


jag gjorde en improviserad sås med torkade (familjplockade) trattkantareller.


elinsyster och jag gjorde två stora potatisgratänger.


min tallrik; vildsvin, trattkantarellsås, potatisgratäng, tzatziki samt sallad med grekisk dressing.


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hej!

Har läst din blogg ett tag men har inte vågat skicka någon kommentar, men jag ville bara säga att du skriver alltid så bra och mysigt och sen tänkte jag fråga hur du kokar dina ägg för att få dem så perfekt krämiga.

2012-05-03 @ 22:45:10
Postat av: Anna S

Sv: Tack tjejen :) Då fortsätter jag leverera mat-bilder. Hoppas du får en härlig helg!



På tal om mat... herregud vad gott det där såg ut!

2012-05-04 @ 11:12:23
URL: http://annas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0