dop.

 
jaha så gick det en vecka utan inlägg igen. illa illa ;)
 
men det har varit fullt upp och dagarna har gått i ett. då blir det lite omprioritering. idag har jag en ledig dag så jag tänkte vi kunde kika lite på hur det såg ut i lördags.
 
då var det dop och festligheter för min fina lilla systerdotter :)
 
busar lite innan det blir allvar :)
 
yngst - äldst ♥
 
gullan då :)
 
dags att ta på dopklänningen :)
 
"en ganska tung liten tjej" - prästen fick ta i lite för att lyfta upp huvudpersonen ;)
 
sen blev det visst lite trist.
 
sen var det en lite mer praktisk klänning på och dags för fika :)
 
dopljuset.
 
tårtdags.
 
sådärja - dags att hugga in ;)
 
jag var skapligt trött efter 3 timmars sömn. men glad ändå :)
 
älskade syster ♥
 
 
en himla fin dag som sedan avslutades på allra bästa sättet ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0