SOL !

 
åh fredag hörrni och det här kommer bli en bra dag - jag känner det på mig!
 
vaknade upp till blå himmel, plusgrader och solstrålar som letade sig fram bakom gardinen och ner på min säng. finns det bättre sätt att vakna upp på? (jo, det gör det nog när jag tänker efter..)
 
himla härligt ialla fall!
och fredag som sagt, det är liksom alltid toppen och härligt på något vis. oavsett om det är en ledig dag eller ej så kommer fredag alltid vara välkommen :)
sen får vi ju faktiskt ta och säga välkommen februari också - ett steg närmare våren (och somamren!). förtjusande årstid om ni frågar mig :)
 
om ett par timmar blir det storhandling, vilket jag av någon anledning har älskat sedan barnsben. så det ska bli fint. 
 
vad det blir för smarrigheter på middagstallriken denna soliga fredag vet jag inte riktigt ännu. det får vi se helt enkelt. och ni också, förstås.
 
men hörrni ni får ha det bra - så hörs vi lite senare, okej? :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0