sensommardag.


sitter här nyduschad och nysprungen. eller ja, inte i den ordningen kanske, hade varit en aaning onödigt att duscha före en svettig springrunda :) skönt ialla fall!

efter 11 idag, när jag har lyssnat klart på Ring så spelar vi, löst Melodikrysset, ätit frukost och läst tidningen ska jag cykla upp till Bondens Marknad. där ska jag köpa gurka och smaka ostkaka. mysigt! vädret idag är ju dessutom toppen (rena rama sommarvärmen!) så det är ju helt perfekt :)

jag fick förresten detta svar igår på min kak-skylt:

 

TEXT: Hade varit gott men fåglarna måste ha tagit det. Du kanske e lika pigg i helgen för vi kommer & jobbar då oxå. Fredde.

pfft. nu var det ju inte alls några fåglar som lurade runt hörnet. anledningen till att det inte fanns några kakor kvar när gubbarna dök upp var helt enkelt att dom inte visade sig på hela dagen och därför tog jag ju såklart in dom (skylten fick dock hänga kvar, som ett tecken sådär ;) jag sätter väl ut dom idag igen. när vet jag dock inte. ingen byggare har dykt upp ännu. latmaskar.

på tal om maskar och annat grönt! se vad fin min tomatplanta har bblivit :)




den röda är otroligt mycket rödare i verkligheten. tror nog jag stoppar den i munnen senare idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0