ullared.


denna måndag har jag spenderat i ullared med allt vad det innebär. en underbart härlig dag med mina fina. klockan 05.00 rullade vi iväg mot en heldag. nedan kommer lite bilder från dagen som gått :) ni får ha lite överseende med de sista bilderna, då min mobil är från 2007.


frukost på vägen.


hejhej älskade syster och mamma :)


hejhej malin :)


9.30 - framme! jag ser ljuset! (tänk er Skorpan i "Bröderna Lejonhjärta")


lunch i deras nya restaurang; skagenröra till förrätt och en chiligryta med grillade grönsaker till varmrätt. så himla gott. (mina fina sällskap tog köttbullar, potatis, lingon och sås samt kycklingspett med tillbehör)


lego som Ge-Kås. häftigt!


fikapaus. toscabit, biskvi (som delades till 2) samt varsin chailatte.


min fina och trötta Elin ♥


älskade mamma ♥


hej malin :)


vi snubblade över klenaste och snålaste räksmörgåsen i landet?

på vägen hem blev det ett stopp för att fylla på lite energi. jag valde tillslut en varm smörgås med kyckling, pesto och Philadelphia (tack älskade elin och mamma för... ja, tack för ni vet vad - jag älskar er båda så mycket). klockan 22.00 kom jag hem och nu ska jag krypa ner i sängen :)
imorgon väntar en heldag på akuten - tjipp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0