mot stugan!


jag vet att det har varit klent med uppdatering här de senaste dagarna och jag behöver tyvärr göra er besvikna. idag far jag nämligen till en ljuvlig stuga med mamma och storasyster elin. det är en tradition under sommaren och något vi ser fram emot varje år - helt underbart!

så, makalöst skönt och roligt för mig, men mindre kul för er. jag menar, nu finns det ju inget nytt att läsa här förrän på måndag/tisdag. hur ska ni stå ut? ;)

men vem vet, kanske dyker det upp något inlägg under tiden trots allt?
hoppas ni får fina dagar, så hörs vi!

bilder från stugan förra året:


p.s ja, jag har någon som sköter om mina gröna kompisar. och ja, katten får någon som fyller på mat, vatten och tömmer lådan. allt är ordnat så oroa er inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0