kronärtskocka.


jahopp. så har ännu en liten rackare etsat sig fast i min hjärna och gjort mig dillig. mersmak från igår gjorde att jag ikväll, klockan 20.45 hoppade upp på cykeln och rullade mot coop. och mot... kronärtskockan!


skär av själken, lägg i en ugnsform, täck bottnen med vatten. dra över en plastpåse, in i mikron 10 minuter på full effekt. klaart!

så nu har jag fixat härligt tilltugg till min lilla filmkväll. "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" visas här hemma ikväll. jaa jag var sugen på en riiiktigt härligt tjejig kille-och-tjej-blir-kära-i-varandra-film. härligt! mysisarna är på och ljusen är tända. jag är redo för torsdagsmyyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0