i-landsproblem.


vi drabbades av ett problem igår. ett i-landsproblem. något som jag tror måånga av er drabbas av ibland. Vad ska vi äta ikväll? vårat problem stannade dock inte där. vårat problem var dessutom Vad är vi sugna på ikväll?

ett riktigt sliskigt i-landsproblem, jag vet. men ibland bara blir det så.
köttfärs? nej vi ät ju tacos igår.
kyckling? nja, det åt vi i förrgår.
lax? njae det är jag inte riktigt sugen på..
kött? hm, det tar ju sån tid.
hm.. vad finns kvar? blodpudding? sallad? pannkaka?

nä, vi kom slutligen fram till att fara mot maxi för lite inspiration. och jag kan bara säga en sak; det blev BRAA.



kokt majs, grillad kyckling, röror, stark kräftstjärt, kronärtskocka, bläckfisk, vitlöksbröd, räkor, möglig ost. MMMMM. perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0