att cykla till berg.


puh. nyligen hemkommen efter en heldagsutflykt till bergs slussar. vi dissade bilen, var lite klimatsmarta och tog cyklarna dit. jag packade ner lite smått och gott i kylväskan och så for iväg runt 11.30. väl där blev det välförtjänt sollapande på filten och lite picknick i det gröna. härligt!
drygt 1,2 mil enkel resa, så vi har väl cyklat omkring 2,5 mil sammanlagt. hej gott samvete :)


på vägen dit. motvinden var grrryym! men vi är tuffa och gav inte upp i första taget!


svenska jordgubbar, det bästa.


skönt! och välförtjänt.


det kom ett helt gäng med småfåglar som också ville vara med och picknicka.


det fick dom.


mamma hade med sig en påse räkor som tinat upp lagom till våra magar började kurra.


testund på fröken jennys.


haha ser lite sliten ut ;)

på vägen hem stannade vi till på maxi. där köpte jag något myycket efterlängtat som jag nu har gett mig själv i sommarlovs-present. något som jag suktat efter länge. kan ni gissa vad?
svar på vad det är dyker upp om en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0