en hyllning till frukosten!


jag är ju galen i frukost som ni kanske vet. inte sällan längtar jag ordentliogt efter frukosten när jag går och lägger mig om kvällarna (eller precis efter att jag pillat i mig sista smulan och druckit upp sista klunken te ;).

oftast äter jag 2 smörgåsar (hembakt fralla eller knäckis), varav 1 med ägg och 1 med ost, skinka, smör och gurka. lite fil till är riktigt gott och som pricken över iet är en god kopp te. eller två.

mycket ska det vara, men inte så att jag känner mig sprängfull och rullar därifrån. men ändå. jag skulle aldrig klara mig på enbart 2 knäckisar med ost. och hörrni jag vet, det ser inte mycket ut för världen och ser inte alltför roligt ut på bilden, men ååh så gott det är!


dagens frukost :) (osten höll på att ta slut så jag fick hyvla så gott jag kunde, därav den fina "laga-och-lappa"-känslan ;)

och i och med att jag är så pass tokig i frukost följer jag självklart denna blogg. riktigt trevlig, både bloggen och tjejen! men hon är dock en aaning mer kreativ och varierande när det gäller vad som hamnar på hennes frukostbricka ;) jag däremot kör på det jag gillar bäst och allra mest.

nu har hon ialla fall en tävling på gång och självklart vill jag delta i den! :)
heja frukosten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0