ja, det ligger mig kärt i maggen.


jamen ska vi ta oss ett kvällsmål kanske? jaa.
eller nej.
fast joo.. eller kanske inte. men rejält sugen är jag allt.

nae, någon måtta får det väl ändå vara! eller...?

eller varför då? varför inte njuta av det allra godaste? exakt, så JA vi kör på en kvällis! :D


yoghurt med gott samt knäckis med gott.


sportknäcke med färsk tomat, keso och inlagd gurka.


fet-yoghurt med banan, vaniljpulver och kakaonibs (ser kanske inget vidare ut men ååh vad gott!)


och så en där yoghurten är hopblandad med allt det smarriga :)

har ni tröttnat? inte jag kan jag säga :)
gott gott GOTT!

äter ni något kvällsmål? om ja, vad njuter ni av då? :)

ååh nu är det visst "Armageddon" på TV också, vilken brakväll :)


pssst.. och imorgon vankas det lördagsfrukost, fet-Corren och älskade "Melodikrysset". JA JAG ÄLSKAR frukost och allt vad morgon-njutning heter :D


Kommentarer
Postat av: malin

Klart det kvällsäts!

Ofta godaste målet under dan, näst efter frukost ;)

2011-11-19 @ 07:56:30
URL: http://enlitensmakbit.blogg.se/
Postat av: Marinesummer

Jag äter för det mesta kvällis :) Dock äter jag middag vid 8 så mitt kvällsmål brukar ligga vid tio halv elva. Fast jag lägger mig alltid frammåt tolv så det behövs, annars blir jag hungrig som attan och mår dåligt nästa morgon.



Jag brukar köra på denna kombination: keso + kesella + ev. någon naturell fil med + bär + linförn´+ nypa osötad müsli + någon frukt + ev. honung :)



En massa saker, helt enkelt :)

2012-02-19 @ 22:15:19
URL: http://http://marinesummer.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0