middagslådan som senare blir middagstallrik.


nu är det dags för min andra VFU-period (tänk vad tiden går fort!) som innnebär 13 dagar på sjukhuset. om jag är ärlig så ser jag inte fram emot det. precis som de tidigare gångerna! så det lär nog ändra sig när jag väl har kommit in i rutinerna, tiderna och stämningen :)

jag har alltså mitt första pass idag och det är kväll, vilket innebär tioden 13.30-21.30. middagslådan är ordninggjord och visst kan ni få se vad jag har pillat ner i den :)


slottstek, buljongkokt vitkål, blomkåls- och broccolimos (med persilja och gräslök) samt färsk tomat & gurka. och visstja, ett äpple också.

japp, nu vet ni vad jag har på min middagstallrik i personalrummet ikväll :)
men nu undrar jag ju såklart vad ni har planerat att ställa fram på middagsbordet denna tisdagskväll? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0