mini knäckis.


jag fick en påse med nya knäckisar för ett par dagar sedan och dom har redan blivit en liten favorit!



Vilmas Små Surdegsknäckisar av råg
endast ca 5x5 cm stora.

knapriga och himla goda med en rågig smak samt lite salt ton i eftersmaken (med betoning på "lite" - jag är verkligen inte förtjust i salta kex/knäckebröd). dessutom är dom ju alldeles bedårande söta i denna miniform. perfekt som snacks! jag har precis knaprat i mig ett par stycken till mellis med en kopp te. smarrigt! :)


spröda, knapriga och goda!


har ni provat? :)




Kommentarer
Postat av: malin

Har provat varianten med sesamfrön på.

Supergoda! :) och så lagom stora! så man kan äta många.. ;)

2011-11-16 @ 12:21:15
URL: http://enlitensmakbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0