nytt knäcke.


jo men jag nämnde ju tidigare att jag har köpt en sorts knäcke som jag inte testat tidigare. jag är ju lite svag för just knäcke för tillfället. kan äta det som en del i både frukost, mellanmål och kvällsmål. gott att variera med olika pålägg också. smarr!

nu hamnade följande paket i min kundvagn häromdagen:



Wasa Grovråg.
jag har redan provat det till både lunch och kvällsmål och jag måste säga att jag gillar det. mycket. väldigt likt wasa sportknäcke, vilket jag anade. grovt, hårt, krispigt och med en himla god smak av råg. den runda formen gjorde det hela ännu trevligare med tanke på att jag till stor del har rektangulära varianter här hemma. så gillar ni, som jag, grövre knäcke med rustika knapriga tuggor så är detta helt klart något ni borde testa. GOTT.
ni kan läsa mer om Wasa Grovråg här.


här som en del av mitt kvällsmål häromdagen, toppad med färsk tomat, keso och egeninlagd smörgåsgurka.



Kommentarer
Postat av: ida

sv: vad kul att du gillar det, själv älskar jag det! det är underbart fint. dock så var det längesen jag köpte det och kan tyvärr inte komma ihåg vart ifrån det kommer. troligtvis så är det från ikea, ellos eller jotex :) hoppas du hittar det kram

2011-11-02 @ 21:04:02
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad gott det ser ut! Den inlagda gurkan passar till mycket.

2011-11-03 @ 21:22:16
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0