fredagar i våra hjärtan.


vad hände med det fina höstvädret? grått och småtråkigt ute.
meeen. vad gör det idag - det är ju fredag! jag tror många av er har fredagarna lite extra varmt om hjärtat och kanske har ni planerat något särskilt inför kvällen? en helg står för dörren och oavsett om den är ledig eller ej så känns lördgar och söndagar lite extra fina.

så vad gör ni ikväll? står något särskilt på menyn? är ni bortbjudna eller ska ni ha gäster? ska ni bara slappa? berätta! :)


tända ljus?


mysisar på?



och en kopp te?


kanske en god middag?


och en paj eller något annat smarrigt till efterrätt?


med dom ni älskar?


och om suget drar in senare framåt kvällen; glöm för bövelen inte ett smarrigt kvällsmål innan läggdags ;)


vad gör ni ikväll, fredag och allt? berätta! :D


jag älskar fredagar, det är något visst med dagen/kvällen som inleder en fin helg. god mat, härliga samtal och tända ljus. så kommer min kväll se ut. det kommer även kikas på "Idol" och som vanligt ser jag fram emot en hetsig diskussion och kommentarer om än det ena och än det andra. alltid lika lätt att sitta framför tv och ha åsikter om allt och alla ;)


såhär känner jag en fredag; tjoho!

men innan kvällen; plocka lite päron samt promenix till coop.
nu; ombyte? känns som tiden för morgonrock-och-nyduschat-men-ofixat-hår har passerat..

psssst. nu ska ni inte hänga läpp för jag återkommer självklart under dagen :)



Kommentarer
Postat av: L

Jag ska upp tidigt imorgon för att jobba, så jag ägnar fredagskvällen åt att klappa katter, läsa bok och somna tidigt. Inte särskilt spännande men rätt skönt.

2011-10-28 @ 21:32:20
Postat av: Rebecka

Myskläderna är på här. :)

2011-10-28 @ 22:55:42
URL: http://rebeckaemmacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0