jag ♥ keso.




hörrni, det här med keso är ju himla fint. tusan vad gott det är. jag finner dock mini-varianten så mycket krämigare och godare än standard-varianten. mycket konstigt då det är helt tvärtom när det gäller andra mejeriprodukter. jag menar, hur mycket godare är inte full-fet naturell yoghurt jämfört med lätt? eller den vanliga krämiga filmjölken jämfört med den rinniga lättfilen?

och att äta den direkt ur burken, det gör jag i princip alltid. annars brukar jag puscha på att all mat borde läggas upp på tallrikar, det känns så mycket härligare. men när det gäller keso, jag då är det liksom en annan sak.
men när det kommer till keso? icke. mycket märkligt.



jag tyckte inte alls om keso när jag var liten. idag formligen älskar jag det.nu i höst- och vintertider är min favorit att ha massor av kanel på.



smakar som risgrynsgröt med kanel - MMMMMM..

teet är upphällt, mysisarna är på, sockarna likaså och jag njuter. för nu mina vänner, har jag HELG! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0