te-test.


inatt var jag med i en dokusåpa/talangjakt där jag spelade Bert (Bert Ljung från serien/böckerna alltså, inte Bert Karlsson). jag fick även en hund av alexander bard som han prompt ville att jag skulle ta hem. jodå jag har det roligt om nätterna´:)


men nu var det egentligen inte drömmar jag ville ta upp, för jag har provat ett nytt te igen :) eller tja, i ärlighetens namn har jag haft det sedan ett par veckor tillbaka och även druckit det till frukost ett par gånger.

MEN, jag ville tipsa er för detta te är riktigt riktigt gott. det är grönt, vilket jag älskar, och smakar fruktigt av sommar. men det gör det inte till bara ett sommar-te för det. nej det går precis lika bra att dricka en ruskig höstmorgon :) 

Kustfägring
grönt te med smak av havtorn och jordgubbar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0