till sjöss!


vet ni vad, idag far jag till sjöss, igen. jaha tänker ni, har hon inget annat vettigt för sig än att fara runt på kryssningar hit och dit? nej säger jag.

det ska bli underbart och vi ska njuta av 3-rätters, frukostbuffe med en ljuvlig utsikt, strosande i taxfreen och sedan en rejäl lunchbuffé. kanske att någon trevlig i baren kan slänga ihop en alkoholfri pina colada? det skulle ju inte vara så dumt faktikst. sedan är ju bussresan på vägen dit, med en hög skvallerblaskor att läsa, trevligt sällskap samt ett lunchstopp på vägen ett äventyr bara det.

men nu ska ni inte oroa er för jag har förberett ett par inlägg som kommer dyka upp medan jag är iväg :) så känns det inte så tomt när ni kikar in här. och som alltid; jag blir så glad när ni lämnar något tecken efter er. som till exempel en kommentar :) jag har sagt det förut men jag säger det igen; det känns så mycket roligare när ni hör av er - oavsett vad :)

inte heller ska ni oroa er för lilla katten här hemma. för visst har jag ordnat så att även hon har sällskap här hemma i form av en kattvakt under den tid jag är borta. TACK för det säger jag :)

ja, då var det sagt. något mer jag funderade på? hm. nja jag tror inte det. tja och om det är något som ni funderar på, vad som helst, så är det bara att slänga iväg en kommentar eller ett mejl så svarar jag er :) 

nej nu ska jag ta och packa ihop mig litegranna, ha det fint sålänge!

ett gäng bilder från förra kryssningen, i mars, kommer här:







åååh vad jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Arvidsson

fin blogg!!!!

vore superkul om du ställde en fråga här:

http://arvidssonskriver.blogg.se/2011/october/fragestund-610.html#comment

hoppas du frågar nåt & ha en fin söndag!

2011-10-09 @ 14:34:17
URL: http://arvidssonskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0