nu då?


titta. nu är mitt sista pussel lagt. tror jag fäller en liten tår för nu kommer det dröja innan jag får ett nytt. nu börjar ju studentlivet igen och den ersättning vi får är ju inte den mest generösa direkt, som säkert många av er är väl medvetna om.



himla roligt pussel ialla fall :) tiden det tog att lägga det drog jag med flit ut lite på. jag ångrar inte mitt köp på långa vägar! :) nu ska jag ta på mig min morgonskjorta och göra i ordning lite frukost.


(nejdå jag har inte glömt det jag lovade er i förra inlägget. såklart att det kommer trilla in recept från kräftskivans tillbehör. så härta ner er :)


Kommentarer
Postat av: OhShiny!

Du kan få låna mina :)

<3 // Linnea

2011-09-09 @ 20:30:29
URL: http://ohshiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0