pussel-tagen!


jag har, som ni kanske redan märkt, hamnat i ett pussel-rus och pusslar hej vilt här hemma. mina absoluta favoritpussel är utan tvekan Jan Van Haasteren. faktum är jag jag inte tycker några andra pussel är roliga. tja, det skulle väl vara de runda djurpusslen vi har hemma då. men dessa Jan Van-pussel samlar jag på, vilket är himla roligt!

nu har jag snart betat av alla mina pussel och det var den främsta anlendingen till att jag idag for ner till stan på jakt efter ett nytt. jag tror helt på att vi då och då bör belöna oss med något vi tycker om, oavsett vilken dag det är.

jag slank in i den ena affären efter den andra där dessa pussel skulle kunna finnas. tråkigt nog var det inte så många av dessa. varför finns ingen speciell butik som har enbart pussel? om denna butik skulle existera vore jag en klar stammis. åtminstone just nu.

tillslut hamnade jag ialla fall i en butik där jag fann ett exemplar med en samlarkartong pussel som jag tidigare aldrig sett. ett exemplar! det bara måste ju vara ett tecken. självklart haffade jag det på studs och tog nästan små hoppsasteg fram till kassan.


lycka!

på vägen hem började jag fundera på hur det skulle se ut när jag öppnade kartongen. tänk om alla 3 pusslen var blandade hej vilt i en salig röra?! huuuua.
mina farhågor drunknade dock när jag väl hemma öppnade plast och lock och fann detta.



alltså, 3 separata påsar innehållande vardera pussel. okej att jag alltid pusslar utan att kika på bilden under tiden, men någon måtta får det ju vara på svårigheterna. puh :)


bilverkstan, ishockematchen & campingplatsen.

jippi, nu ska här pusslas!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag älskar dessa pussel! Har två stycken, ingen av dom som visas på bilderna, men skulle gärna vilja ha fler (:

2011-09-14 @ 00:21:37
URL: http://kidofyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0