påskfrukost.




natruell fil med stora blåbär, färsk jordgubbe, rivet päron, psyllium, ingefära & kanel
hårt hällbröd med kokt ägg
hårt hällbröd med banan, skinka & gurka
grönt forrest fruit-te med mjölk
rödpaprika



GLAD PÅSK
på er!
här vaknade jag upp till en snötäckt , men jag är positiv och håller tumme och tå för at det smälter bort under dagen. förra påsken förmiddagsfikade vi på filt i gräset, utan jacka och med strålande sol & blå himmel. på kvällen plockades grillen fram för korv & grönsaksspett som även det avnjöts utomhus.

jag kan säga att det känns ganska avlägset just nu. visserligen är solen framme och värmer min kind men att grilla och äta ute i 0,1 grader känns lite sådär ;)

hur det än blir kommer dagen innehålla saker som påskäggsletning, påskbordsfix, ett smarrigt påskbord, och familjekväll med brädspel.


en riktig sommartallrik med alla mina favoriter.


en glad påskmalin :)



Kommentarer
Postat av: karin

Mums! ser riktigt gott ut.

2012-04-08 @ 21:28:01
URL: http://raindance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0