snabbt & gott till middag.



lax
från påskdagens middag
rödpaprika
morot

trött som en liten unge efter en lång dag med springande på avdelningen och rapportskrivning när jag kom hem, gjorde att jag inte orkade ordna en mer avancerad middagstallrik än denna ikväll. men vad gjorde det; favoriten lax går i princip alltid hem hos mig och tillsammans med 2 krispiga grönsaker blev min mage både nöjd och glad.
snabbmat när den är som bäst ♥


nu kikar jag på första avsnittet "Alcatraz" som gick igår kväll när jag låg och sov. fastnade dock inte riktigt för det, men kanske det blir bättre under avsnitt 2?

vilket fall som helst ska jag krypa ner i sängen vid 20.00, skriva dagbok, lösa kvällens korsord och därefter släcka. det är en otrolig skillnad att få de där extra sovtimmarna när det vankas en sådan tidig morgon.
jag önskar er en fortsatt fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0