egypten - middag 2.


andra kvällen gick vi upp till Botanical Garden, en lite lyxigare restaurang med den där fina och ljusa känslan.

Botanical Garden



fin stämning med tända ljus.


jag beställde en biff, medium, som serverades med stekt/kokt blomkål, broccoli, zucchini & morot samt en jättegod skysås. hassepappa beställde en likadan.


elin åt en grillad fisk med broccoli, blomkål, morot & zucchini samt en gyllene sås.


mamma beställde kyckling serverat med äppleröra, en majs/chilichutney, stekt blomkål, broccoli, morot & zucchini samt en mustig sås.


elinsyster ♥


mamma


jag :)


till efterrätt beställde jag och hasse "glass med färsk frukt". mamma och elin valde creme brulée, vilka jag ej fotade.

god mat, fin stämning, sköna stolar och fin service. köttet var gott med en fin smak. elins fisk var alldeles gudomlig och även mamma var nöjd med sin middag. ett minus för en tråkig dessert (creme bruléen fick dock högt betyg) och en alltför på servitör som inte hade koll på när skämt inte är roliga längre.
sammantaget gav vi betyget 4 av 5 solar.


skaplig utsikt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0