andra milen och packning.

 
tjoho och glad fredag på er!
jag drar ut på frukosten och sitter just nu med sista slatten yoghurt och njuter. om drygt 2 timmar bär det av mot nya äventyr och det ska bli så härligt. vädret idag är moln och 19 grader, men jag har hört rykten om åskväder senare? nåja, det är bättre än konstant störtregn :)
 
jag startade ialla fall denna fredag vid 8 med en springrunda. det blev milen igen och tiden blev bättre än förra gången - kul! och det fast vädret var lite sämre nu, samt att jag råkade ha lite för mycket kläder på mig (ett misstag som jag i princip aldrig gör annars). tiden blev ialla fall 55:30 och jag är himlans nöjd :)
 
milen - check! :)
 
nepp, nu blir det sista packningen och lite fix! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0