sommaren ÄR här!!

 
gudars vilket sommarväder vi har fått! låt oss hålla tumme och tår på att det håller i sig de kommande dagarna. då bär det nämligen av mot vår älskade lilla (med betoning på lilla ;) stuga ♥
 
kattvakt är fixad, väskan är halvt om halvt packad och jag börjar varva ner som vi alltid gör under dessa dagar. vi badar, solar, läser, spelar, grillar, tar morgondopp, äter, njuter av lugnet, använder de vackra joggingrundorna, plockar blåbär, pratar strunt, njuter frukost i plaststolar ute i solen och skrattar åt allt och inget. 
så underbart.
 
här kommer det dock inte stå tomt utan saker och ting kommer flyta på :) så håll utkik här vettja!
denna soliga torsdag kommer jag bara ta det lugnt, plocka inför morgondagens resa och cykla ner mot actic lite senare. där vankas det Core
 
nu ska jag strax ta cykeln till matbutiken och få med mig lite gott hem :) men innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara, ännu en gång, hylla den ljuvliga frukosten.
jag njuuuuter!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0